Nazwa usługi: |
Uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego |
|
|
Miejsce załatwienia sprawy: |
Urząd Gminy Iwanowice
ul. Iwanowice Włościańskie 99/
32-095 Iwanowice Włościańskie
|
|
tel.: 123884002
|
|
faks:
|
|
|
Wymagane dokumenty: |
- Wniosek
- Dokument tożsamości strony: dowód osobisty lub paszport (do wglądu)
- Pisemne lub w formie dokumentu elektronicznego pełnomocnictwo strony oraz dokument tożsamości pełnomocnika - jeżeli w imieniu zainteresowanych występuje pełnomocnik.
- Wnioskując o uzupełnienie aktu stanu cywilnego na podstawie materiałów archiwalnych, do wniosku należy załączyć uwierzytelniony odpis lub wypis lub reprodukcję uwierzytelnioną z tych materiałów.
- Wnioskując o uzupełnienie aktu stanu cywilnego na podstawie zagranicznego dokumentu stanu cywilnego, należy przedłożyć stosowny dokument, jeżeli w państwie wystawienia jest on uznawany za dokument stanu cywilnego lub inny dokument zagraniczny potwierdzający stan cywilny wydany w państwie, w którym nie jest prowadzona rejestracja stanu cywilnego, jeżeli stwierdza zdarzenie wcześniejsze i dotyczy tej samej osoby lub jej wstępnych.
|
|
|
Sposób załatwienia sprawy: |
|
|
|
Opłaty: |
|
|
|
Czas załatwienia sprawy: |
|
|
|
Tryb odwoławczy: |
|
|
|
Podstawa prawna: |
|
|
|
Inne informacje: |
|
|
|
Formularz elektroniczny: |
|
|
|
Formularze tradycyjne: |
|
|
|
Dokumenty dodatkowe: |
|
|
|
Usługi powiązane: |
|
|
|