Nazwa usługi: |
Udostępnianie danych z ewidencji ludności, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych |
|
|
Miejsce załatwienia sprawy: |
Urząd Gminy Iwanowice
ul. Iwanowice Włościańskie 99/
32-095 Iwanowice Włościańskie
|
|
tel.: 123884002
|
|
faks:
|
|
|
Wymagane dokumenty: |
- Wypełniony wniosek o udostępnienie danych, którego wzór stanowi załącznik nr
1 do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 listopada 2008 r. w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z ewidencji ludności, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych - Dowód dokonania opłaty (jeżeli podmiot wnioskujący jest zobowiązany do jej uiszczenia).
- Dokument pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie opłaty skarbowej za jego złożenie (jeżeli wnioskodawca działa za pośrednictwem pełnomocnika).
- Dokument potwierdzający interes prawny (jeżeli podstawą udostępnienia jest posiadane uprawnienie).
- Dodatkowe informacje na temat udostępniania danych, w tym wykaz przykładowych dokumentów potwierdzających interes prawny wnioskodawcy, można uzyskać na stronie internetowej www.msw.gov.pl, w zakładce Sprawy Obywatelskie lub www.cpd.msw.gov.pl, w zakładce Udostępnianie Danych.
|
|
|
Sposób załatwienia sprawy: |
|
|
|
Opłaty: |
|
|
|
Czas załatwienia sprawy: |
|
|
|
Tryb odwoławczy: |
|
|
|
Podstawa prawna: |
|
|
|
Inne informacje: |
|
|
|
Formularz elektroniczny: |
|
|
|
Formularze tradycyjne: |
|
|
|
Dokumenty dodatkowe: |
|
|
|
Usługi powiązane: |
|
|
|